bara 6 dagar kvar!!!! =D

coola brudar!sten cool brud som e redo för solväder i sverige

Nu e det bara 6 dagar kvar tills flyget går till sverige, jippi!! Vi e laddade o klara o sessan fick sig ett par ur coola solglasögon passande till sommarsolen där hemma i svea! för den kommer med oss kan jag lova =P
Hon rullade idag igen och oj va fort det går lixom från mage till rygg så blixt snabbt hihi så sötis hon e då.
Igår natt bestämmde hon sig för att inte vilja gå o lägga sig o stannade uppe tills kl 03.00!! Men men ska väl inte klaga e ju första gången hon fått för sig de o man hör ju många andra föräldrar som säger att dom har många mång många smön lösa nätter så men vi får väl se hur denna natt går.... 
Hon har varit allmänt lite kinckig dom senaste dagarna, inte sig lik men kanske hon har resfeber!!?
love ya and see ya soon!!!

 
mohawk frilla...nice!

sessan kan rulla på sidan

ligger o myser på sidan, dit hon rullade alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla tuff hon ser ut i solglasögon!! Så himla gullig. Ja då är du snart på svensk mark igen då! Hoppas jag hinner med och träffa både dig och lilla kusinbarnet! Kramar från kusin-Susanne

2009-07-29 @ 15:36:58
Postat av: Lottaan

Men guu vilken sötis. Mammsen upp i dagen! :-)

SNART SYNS VI! Jag längtar så jag nästan spricker! <3

2009-07-29 @ 21:10:25
Postat av: rebecca

vilken stiz groda, lika cool som mor sin! nu är det nära..åhh vad mysigt det ska bli o träffa er!!!!!!

puss puss

2009-08-01 @ 10:25:35
URL: http://metrobloggen.se/beccazin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0