Loves talking on skype!

Ja viste e det så, Ciara-Lee o jag ringde upp mina kära päron på skype igår kväll, sessan lå o ammade men stannade helt a så fort hon hörd deras röst...eller ja de var mamma som pratade först.. sessan tittade upp på mig o bara log, sken som solen gjrode hon, hon vet hur mormors röst låter redan. Helt otroligt eller hur!!?? eftersom hon bara träffat mormor o morfar genom dator skärmen.
sparkara utan blöja, de älskar honnaken fisenTittar på all balcks match, inte så spännande va? =Palla bebisar i våran yummy mummys gruppall bubbs in a ring

Ciara-Lee hade så mycket ögon var som kom ut genom ögat så jag tog henne till doktorn i onsdags, bara för att var på den säkra sidan. Vi gick hem med ögon droppar o de blir sakta men säkert bättre. Annars e allt jätte bra, har varit en kall o regning vecka så inte många promenader =( o ingen yoga heller eftersom vi var tvugna att gå till frabror doktorn på onsdagen. Men har börjat med yoga hemma nu, varje morgon gör jag lite yoga för att stärka upp min kropp, super skönt. Ger min söta lilla miss lee massage varje kväll nu innan läggdax, hon blir jätte avslappnad o har den senaste veckan sovit 12 timmar i sträck på nätterna, hon e såååå duktig våran lilla tjej.
Matt som fick gå tilol doktorn i måndags hade hals flus men gick tillbaka till jobbet på onsdagen o e nu bra igen o hoppas att han inte blir sjuk på ett tag igen nu (efter 3-4 veckor sjuk men värk i kroppen till o från så ush det har vi haft nog av)
                                           sötaste sussar o sover

Nu ska det börjas fylla i papper för att förnya mitt visum igen, oj oj oj vad mycket paapper det e o måste gör en till medical. Precis samma som jag gjorde för 1 år sedan. Men nu så leder till att jag får medborgarskap i slutändan o sen behövs inget mera visums arbete göras för våran del. Iaf inte till efter 5 år igen o de behöver vi bara göra om jag vill kunna få nya zeeländs pass, men det tar vi då.
Ja ja håll tummarna at dom inte slänger ut mig....eller de är kanske vad ni alla hoppas på för då måste vi ju flytta till sverige hahhahah.
                                             hoppla pappa

Kommentarer
Postat av: Lotti

Desamma, och jaaa, de gör vi ju :)

Wihooo, längtar!!!

2009-07-03 @ 10:26:54
Postat av: mamma o pappa

vi måste säga att äpplet faller inte så långt från trädet dvs Ciara-Lee är otroligt lik sin mamma speciellt när hon gäspar puss puss

2009-07-05 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0