vecka 26

                                                                                             my baby bump week 26

Inne i 26:e veckan nu, o 4 dagra närmare bestämmt! Fick ett helt underbart samtal idag från en utav baby affärerna där vi tittat ut en spjälsäng combi junior säng som har varit min stora favorit sedan vi började titta runt efter spjälsängar. Dom sa tidigare att den inte fanns mer i lagret eller inte skulle få in de mer o skulle dom möjligt vis hitta en på nån utav dom andra affärerna så har den höjts till 700 dollar!!! (ta de gånger 5 så får du ca sveska priset) Ganska så dyr o då får vi inte en madrass med heller. Men nu bästa, dom ringde mig där ifrån iaf o sa att dom hittat 1 åt mig!!! Hur stor e changsen lixom, min tur dag o nått som var ännu ännu bättre var att jag skulle få 20 procent på den. Den kom ner till "endast"  480 dollar, inte illa pinkat!!! Jippi Får min vita spjälsäng med silver stjärna till min lilla skrutt-snutt...IM SO HAPPY HAPPY!!

                                                            my lovely lullaby cot!
                                                                                               e den inte bara så så fin!!??

Idag åkte jag o hämtade Louise på morgonen för att sedan åka tillback hem till mig o fixa frulle till oss båda. Sedan gjorde vi lunch o åkte över till mt o till beachen...yeeee. Väldigt väldigt varmt var de idag så vi kunde inte stanna allt för länge för vi ville ju inte bränna oss. Efter ett tag drog vi till baka hem o tittade på en film ist o de dröjde inte länge inna de kom en jätte regn skur, ibland kan vädret bar växla om så fort från de finaste vädret till störs regn. Vi hade de nice inne o med filmen Zohan med Adam Sandlern fick vi oss ett gott skratt.

Igår kväll låg jag o Matt o skrattade o kollade på min mage när lill snutten levde om, de var som att se ett alien levde om där inne hahha man såg alla små o stora rörelser som förse gick där inne. Lilla skrutten låg oxå vädans obekvämt där inne, första gången som de kändes så väldans obekvämt för mig hur lillen låg. O så kändes de flera gånger som jag fick klösande naglar under huden, lilla busungen bråkar redan med mamma =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är verkligen jättefin, har du redan bäddat den?

Med rosa!? lakan.

Kram mamma på jobbet

2009-01-12 @ 08:34:55
Postat av: rebecca

Åhhh såå fiin! Den kommer lilla busen att gilla;)

2009-01-12 @ 09:35:36
Postat av: Anonym

Morfar tycker okså att den aä borde fin och dyr



Puss!!!!!

2009-01-12 @ 21:41:34
Postat av: Aronsson

ja jäklar ja, du är ju gravid :) haha shit! Minnet är bra men kort!



Hoppas allt är bra och allt det där =P



kramelen!

2009-01-13 @ 01:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0