ultraljuds bilder

                     

                       bubby on scan week 20        my baby bump in week 25        bubby growing in my tummy week 20  
Nu händer de så så mycket i min lilla mage, bubby vänder o vrider, kickar löst o ganska så kraftigt o lever runt i min mage som en liten akrobat. Helt otrolig känsla att nån lever i min mage! Knäppte kort på 2 utav våra ultraljuds bilder vi fick när vi gick på de i vecka 20, lite suddiga men de e ju foton iaf! Var hos barnmorska här om dagen o allt går bra för lilla bebisen o mig. Bubbys hjärt ljud låter prima, blodtryck o annat e bra.

Har hört att de har varit grymt kallt där hemma i svea rike...här e de ist värme rekord! Christchurch hade 40 grader, vi har haft runt 33 c. Varmt e de men jag klagar inte även fast de e himla svårt att sova om nätterna, vi har fläkt i sovrumet men den hjälper inte allt för mycket på så varma dagar.

Min kära vän Lousie e tillbaka nu oxå, så kul o se henne igen. Åkte över till hennes hem på torsdag kvällen o sa välkommen tillbaka sedan kom hon o hennes kille Pablo kom över på middag på fredag kväll, bara bbq o sedan sitta o prata mycket om allt möjligt. Helgen har varit lugn Matt åkte över till en kompis o zeek åkte över o spenderade eftermiddagen hos svärpäronen. Vi åt majkolvar o vitlösbröd till middag...mumms! Sedan åkte jag hem o tittade på en nya zeeländs film som heter Whale Rider. Den handlar lite om Maoir kulturen o s, åhelt okey film. Sedan åkte jag o hämtade min pälskling o där efter släktes lampan för att sova.♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0