Första nyår tillsammans...Caroline <3 Matt

En vecka har gått sedan jag skrev o de nya året 2009 började, våran lilla resa över till västkusten gick bra o var trevligt även om vi kunde ha fått bättre väder. Endast 1 hel dag med sol!! utav 3 o en halv dagar...jaja hade det undebart iaf o kunde relaxa hela tiden, inte ens mobilerna funkade. De blev ett väldigt lungt nyårsfirande, första gången på många år...eller kanske nånsin som jag INTE klädde mig i fin nyårs klänning o snoffsade till mig. Men de gör inget, var jätte skönt med inte alls för mycket stå hej. O fresten, sanden var svart!! To ignte direkt nån bra bild på de för de glömde jag, o varför sanden e svart fick jag förklarat men glömt bort hur de var...var nått som rann ner från bergen men vad de kommer jag ju så klart inte ihåg! =P Vi har oxå blivit erbjudna att låna stugan i början av februari under en lång hel så då åker vi (som de ser ut) dit igen...jippi!! underbart!!

fin utsikt från vår lilla van där vi sovEtt stort sandberg!! observera svart sand!!

my darling                 sunset or something, and u see the moon               happy new year!!

party on the sun deck outside the bach      erics little daughter carrie and my darling               toasting marshmallows on sundeck

Var på stranden för lite sol o bad i måndags, helt underbart med värmen!!

♥ E i vecka 25 nu...ööö måste tänka de rullar ju på så fort nu men ja vecka 25 (går över till vecka 26 imon) Mycket sparkar o annat partay i min mage bla mitt i natten så man knappt kan somna om, men ååå så underbart o otrolig känsla de e så inte gör de nått heller =) ♥

Idag har jag träffat Shelly en tjej som jag går på gravid yoga ihop med mig eller ja snart för de börjar nästa onsdag. Vi köpte med oss fika o gick till stranden. Hon hade sina 2 söner med sig oxå dom lekte runt o badade medans vi satt o solade o babblade baby prat (som vanligt nu för tiden hihih) Har varit så bloody varmt nu sedan i söndags...vi kom hem lörsdag från västkusten så typiskt, även fast dom hade bättre väder här hemma på östkusten men jag klagar inte jag älskar sommaren!!

Imon ska jag till barnmorskan kl 3, sedan kommer Louise tillbaka till nz, tauranga imon!!!! Ska bli så kul att se henne igen.Ni som följde resedagboken vet vem de är, ena tjejen från UK som jag reste runt i vanen med. Har inte sätt henne sedan i mars tror jag de var. Så mycket kul imon...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Carro! Vilka fina bilder och vilken fin mage du har. Det är så kul att hänga med hur du har det. Kolla in denna tårtfilm =)

Kram på dig, Helena L

2009-01-08 @ 08:32:54
URL: http://signelina-kojan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0