Djur i massor

Beachen i fredags, helt underbart väder o havet var super skönt! Jag o Lisa, Matts 16 åriga kusin åkte till Mount för en lungn o skön eftermiddag.

Lördags tog min svärfar med mig o Lisa på en så kallad A & P show, massor av olika djur, att titta o klappa o annat spex att kolla på.
Vi såg bla fårklippar tävling, häst o ko utställning, häst hoppning, olika dressyr tävlingar, gris race, westenridning, polishund show, yxkastar tävling, sågar tävling, jätte gigantiskt får som gick runt på eventet som en hund efter sin utklädda matte... ja hur mycket olika saker som helst fanns de att titta på. 

                              Här hölls hela evenemanget!
  ser ni liketen på vårat hår!?  svärfar Michael klappar fin ko

                                    får klippar tävling  yngsta killen var bara 12 år!!! grymt impad.  lite små häst tävlingar på evenemanget oxå =)

                               utställnings hästar med fina tillhörande tanter  sötaste dvärg kossor som ställdes ut. jag vill ta hem en, så söta e dom! gulli-gull  picknick mys i skuggan, Lisa o Michael

                               Jätte söt valp fårhund  Polisen showar med deras hundar  Häst med kärra racar mellan koner

                                                                            Sågar tävling.
Idag ska jag åka hem med Lisa till hennes mamma Carmen som e Matts moster, dom bor ca 1 tim o 15 min bort i Te Awamutu så jag tänkte stanna 1 natt eller 2, vi får väl se.
Puss o kram mina kära

Kommentarer
Postat av: Helena

vilket härligt ställe du har varit på, och va kul att det är en fjording med på bilden =) om jag inte såg helt fel.

2009-01-18 @ 10:11:56
URL: http://signelina-kojan.blogspot.com
Postat av: Pappa Pelle

Kul att se alla härliga bilder. Förstår att du trivs. Puss

2009-01-23 @ 09:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0