Healthy pancakes...yummy

Efter en underbar torsdag som började med att gå till frissan o få håret fint igen så blev de bara en slö dag hemma, blir så trött av denna värmen som aldrig verkar ta slut!!? puh! runt 35 grader o ingen bris alls... Lite städning gjorde jag allt men de var nog allt som hände igår.
Fredagen där emot, FINALLY, lätt bris idag så inte allt för varm, sweet! Skjusade Julie till bussen som hon skulle åka med upp till Auckland o spändera ett par dagar där, sedan bar de av hem igen o greja o fixa fint i trädgården började få lite ogräs här o där så de e alltid en lättnad att få fixa o dona så de ser fint ut igen. Till middag för mig o Matt så blev de yummy Healthy Pancakes, ett helt underbart recept jag fått av Rebecca, speciellt eftersom jag inte tycker om vanliga pannkakor, men dom här e helt ok o Matt bara älskar dom! =D

-4 dl sojamölk
-3 dl dinkelmjöl
-3 msk proteinpulver
-1 tsk honung
-1 tsk salt
-4 ägg
-3 msk krossade linfrön

Bara blanda ihop ingredienserna o gör dom i stekpannan elelr grädda i ugnen 225 grader i 25 min.

Imon e det Valentine day o jag o min älskling ska göra picnic till lunch.. kanske gå till staranden eller nått annat mysigt ställe för att äta den, sedan gå på bio (benjamin button) när vi kommer hem ska vi lagen en underbar lax middag o sedan bara mysa ihop...o så leka lite så klart ;) har köpt en liten rolig present o skrivit ett fint valentines kort.
Ha en mysig day allihopa! puss puss

Kommentarer
Postat av: beccis

ha ha vad roligt att mitt recept kom till användning:) har försökt att göra tjockpannkaka med dinkel med men blir inge bra.puss

2009-02-14 @ 15:05:47
Postat av: Bror

klart du tycker om pannkakor. du bara ljuger

2009-02-15 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0