ultraljud...

Dagen med jatte bamse D var idag, mitten av graviditeten o sjalvaste ultraljdet!! Var upp redan kl 5.55 imorse aven fast vi hade tid for ultraljudet vid 11, jaja bra att vara i god tid som man inte kommer sent eller sa. Ett samtal med den sota lilla norska jentan Silje hann jag oxa med innan bilen rullade utfran varan gata. Val dar o inne i ultraljud rummet o med geleklet pa magen o min alskling Matt vid min sida sa kommer dar helt plotsligt en liten filur upp pa skarmen sa underbart att fa den forsta lilla glimt av varat lilla knyte...sa haftigt o otroligt, tror jag ff inte fattar att en liten liten manniska vaxer inuti min mage hihi  ♥♥♥
Allt sag bra ut o vaxer som de ska, hjartat slar fint har 4 klaffar, levern, njurarna, lungorna ja allt sa bra ut...jatte skont att hora att lilla pyret ser ut att ha de bra inne i mammas mage♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är verkligen svårt att riktigt förstå, men bara en helt otrolig känsla. Ska hälsa så mycket från Rigmor hon va o hälsade på mig idag.

Puss o kram

Mamma(på jobbet)

2008-11-25 @ 16:00:25
Postat av: rebecca

åhh vad härligt det måste ha varit! helt fantastiskt att det finns en liten liten en där inne! puss på hela familjen!

2008-11-25 @ 20:46:30
URL: http://metrobloggen.se/beccazin
Postat av: Cicci

Heeeeej gumman! har inte kollat kommentarer fören nu..förstod inte hur man gjorde förut :) Nej, de var helt nytt avsnitt där han pratar om sin dom..Du MÅSTE se det. Känns dumt att skriva om här så vi kan prata mer när vi ses, självklart MÅSTE vi ses till midsommmar, ja kommer vara i dalarna över midsommar så jag kan stanna till hos dig på vägen dit eller hem. Kul att se att du mår bra och att graviditeten går som den ska. Tänker mycket på dig och saknar dig såååååå! Puss och kram, mamma och pappa hälsar grattis till dig.

2008-11-26 @ 23:12:13
URL: http://ciccian.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Va roligt med ultraljud! Det är verkligen speciellt att få se underverket i magen. Stort grattis än en gång!!! Hur tjock är du nu?

2008-11-28 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0