RÅNAD!!!


fran de jag sa hej da till paronen o gick igenom customer service sa gick jag in pa tax free o kopte min gucci rush doft sedan gick jag vidare till min gate. all gick bra kom, pa planet o fick de kanske samsta satet...MITTEN av 3 st...oh my gosh va drygt men men. satt mellan men aldre herre som satt vis fonstret o en medelalders man till vanster. iaf sa hade jag min handvaska undersatet under min poncho lite gomd sa dar. gick pa toa (inte bara en gang innan de hande) o gick lite i gangen for att starka pa armar o ben. kom tillbaka da mannen som satt till vanster i gang satet gick bums ivag for att oxa han ga pa toa. sag pa en gang att min vaska blivit utdragen o inte alls lag som jag hade "gomt" undan den. tog upp o kollade genast i den, fick en san konstig kansla att natt var fel. o mycket riktigt mitt visa kort, 600 bat o 20 nz dollar var borta!!!!!!!!!!!!!!
FY BUBBLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blev sa forbannad o uppriven, vakte anders mannen som satt brevid mig pa andra sidan o fragade om han satt natt men han hade ju sovit sa han hade varken satt eller hort natt. jag gick genast o informerade personalen pa flyget som hjalpte mig sa gott de kunde...trodde nastan att jag blivit knapp eller natt typ gravidites hormoner eller sa men bada jag o personalen gick igenom min vaska o planbok medan jag forklarade allt.
efter mycket om o men o de kandes som vi nastan var framme i bangkok sa kommer mannen som personalen redan fragat om om de hela (han som gick pa toa snabbt som f*n nar jag kom tillbaka till min plats) o dom fick aven soka igenom honom tillen viss del. han de lilla avskummen som bettet sig som en j***aideot hela resan, drukit som bara den o sa, spilt ut en drik over mig nar jag sov o bad inte ens om ursakt for att fattade ingenting for han var sa full, startade upp sin dator o seplade musik sa halva planet kunde hora....ja han!!! han kom tillbaka nar jag stod o pratade men bossen av besattningen, dar kom han med mitt visa inlindat i toa papper o sa jag hittade de har pa toaletten i papperskorgen!! jaja de var ju bara att tacka for att han hittade de medans han stod o bad om ursakt for att de hande blivit som de blev aven fast han sa att han inte hade gjort natt o att ha tror pa good karma o allt sant....BULLSHIT!!
fick ju iaf tillbaka mitt visa kort o fick byta plats till en helt egen rad o sitta i fred o de var sa skont for nar jag val satt mig dar sa kunde jag inte halla tararna tillbaka o sa mycket kanslor man har nu nar man e gavid e ju helt sjukt..men ,men vill iaf tacka personalen for ett bra o profisionellt jobb. o sa klart anders den andre aldre mannen som satt brevid mig pa andra sidan for nar vi val landat o kommit av i bangkok sa hjalpte han mig sa sa mycket. han sa att jag skulle nog sparra kortet for man vet aldrig om han kopiera nummret pa kortet eller jag man vet ju inte vad for super grejer dom har att scanna ett kort idag helle sa de var bara o forsoka ta kontakt med paronen dar hemma i sverige. o sa iaf hjalpte andres mig till en informations disk o jag fick reda pa vart man kunde natta over pa litet hotell pa flygplatsen. o innan anders gick sa gav han mig 200 US dollar sa jag skulle klara mig o sova pa hotellet, helt otrolig manniska att de finns sanna!!!!
hotell rummet i bangkokjag pa hotell rummet i bangkok, precis vaknat o ska go o ata frukosttoaletten

efter 8 timmars somn pa hotellet pa flygplatsen sa kandes de gensat mycket battre o resten av resan gick jatte bra o jag langtade sa sa mycket efter att landa i auckland, nz for att puss o krama pa min matt!!
han hade fixat sa vi skulle sova pa jatte fin rktigt lyx hotell mitt i auckland o de var de vart for sa fot vi checkat in dar o kommit upp pa rummet sa tog jag en dusch o sedan gick jag till sangs (15.00 mitt pa dan) jag var helt slut matt sprang o kopte an macka at mig sedan direkt efter jag atit den sa var de inte mycket mer an att sova o de gorde jag anda till 8 nasta morgon...nastan... hihihi ;)
vaknade upp 5 pa morgonen o kunde inte sova, va sa orolig i magen eller jag kanns som att tarmarna haller pa men de ar ju natt annat =) sa jag gick upp o tog ett skont bad dar kl 5 pa morgonen men skont de var bara fornamnet, helt underbar var de o hade ju fatt fina sma ljus, bad kulor o ansiktsmaske av sota rebban, viktoria o marie o dom kom val till andvaning!!
tack tack
vilken underbar forsta natt tillbaka har i nz o till min alskling Matt!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka idioter!!!!!!!!Tur att du fick tillbaka kortet!! Obehagligt! Det var så kul att träffa dig när du var hemma! KRAM

2008-11-03 @ 11:45:39
URL: http://therese85.blogspot.com
Postat av: Lottaan

Men shiiiiit vilken idiot!!!! Fy sjutton att du blev rånad på planet!! Miss u

2008-11-04 @ 23:05:13
Postat av: Anonym

Vilket jävla as! fy fan va arg jag skulle vara! Men vag gulligt av den andra karn...Skönt att höra att du är hemma oskadd iaf! Vad roligt att du fick användning för spa grejjerna vi köppt. Saknar dig redan gumman! hälsa Matt också och pussa lillmagen från mig....hoppas på kort snart

100 0000 0000 0000 000 000 pussar

2008-11-05 @ 14:12:01
Postat av: rebecca

Det var jag som skrev förra inlägget:)

2008-11-06 @ 13:54:39
URL: http://metrobloggen.se/beccazin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0