babyshoping

Hade picknick med min van Kelly igar pa stranden jag hade gjort mackor at oss o hon kopte fresh juice pa juice baren Pluto o battre vader kunde vi inte be om heller. Jag som alltid ar sa duktig pa att smorja in mig med solskyddsfaktor gjorde sa klart inte de...ne...o vad hander jo branner axlarna lite latt eller kanske ganska sa branda, aj aj har varit valdigt omm idag. Fick oxa grymma svettningar igar kvall pga att jag brande mig sa Matt halde i mig vatten tills jag sag ut som en stor vattenballong hahah ja men nastan iaf overdriv lite mera ;) Hade en underbar dag pa stranden anda. De e varmare an varmas har nu 27 grader, sommartider hej hej sommartider!
Sprang pa stan med svarmor Donna igar o hon ar helt baby tokig, mer an mig, mer an nansin!! De var oxa stor rea (30%) pa en utav affarerna som saljer baby saker o sjalvklart vill hon ga dit o kolla up na julklappar till mig o Matt, de slutade med att vi har inhanlat barnvagnen, high chair o skotbord  + en hel del klader. Detta blir vara stor julklapp sager hon men hon e ju julklapps galen sa man vet ju aldrig med henne...jaja Kanns som jag gjort ett super val av vagn, 3-wheeler jatte fin o bra pris. Skotbordet e oxa jatte bra man lyfter bara pa lilla madrassen bebisen ligger pa sa e badbaljan dar o man behover aldrig lyfta baljan varken nar man fyller den med vatten eller tommer den!  The High chair var oxa jatte bra pa manga satt o vis o sa e det samma marke o matchar vagnen. Ja dagen har varit varm o lang, tror vi var ute i ca 5 timmar totalt!! puuhh skont att komma hem o lagga upp fotterna 10 min innan jag o Matt drog ivag for storhandlingen. Kommer sova som en lite gris i natt.
varan fina vagn... forutom att varan ar bara en singel vagn =)
↑varan fina vagn, forutom att vi bara har en singel vagn (hittade ingen bild pa singelvagnen)↑

Har ju som ni kanske ser inte fatt ut na bilder fran ultraljudet. sorry jag forsoker men programet som man maste oppna o kolla bilderna i gar de inte att kopiera dom eller klippa ut dom for att sedan lagga in dom i ett annat program, de ska nog losa sig, ska gora mitt basta!! Vill ju sa garna vias er varat lilla gryn.
see ya later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0