beachen 2day!

Vaknar upp ur min skönhets sömn lördag morgon o de är helt underbart väder ute som alla andra dagar denna vecka 
Idag ska jag o Matt gå till stranden med picknick o bara njuta av den underbara dagen o varandras sallskap...kanske blir de ett litet dopp i havet oxa, vi får val se.
↓Startar dagen med en tallrik med jordgubbar, min egengjorda mussli o lite soya mjölk yummy!!↓
yummy breakfast
Som ni ser så skriver jag med å, ä o ö..eftersom jag faktiskt sitter på min dator så kan jag ju göra de, bara de att jag skriver mycket snabbare nu mera utan å, ä o ö. Eftersom jag har använt nyazeeländska datorer o dom har ju inte dom bokstäverna..men men lättare att läsa för er.
Ikväll ska vi förmodligen pa beach bbq, med mina kompisar shola, juan-pablo, sholas tjej silvia o några till, helt underbart att för engångs skull inte ha den hemma i tradgården.

Igår var jag ut med svärmor Donna igen tittade runt lite köpte en lite julklapp till Matt o lite smink till mig själv, tittade på skötväskor o bärselle men ingen som låg mig i smaken. Även fast Donna o jag var ut i torsdags o hon sa att hon var i princip klar med julklapparna nu så köpte hon självklart mera..hahah Hon är helt jul galen, Matt har alltid berattat for mig att hon är shockerande när de gäller jul o julklappar...de har man ju redan förståt.

Kommentarer
Postat av: ulf o ingegerd

nu är mamma o pappa här o stökar de har gjort julkorv efter att vi ätit sill o snaps korven blev krokig.

2008-11-29 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0