Julkort

Då var julen-08 över, ush så fort de gick...bara 364 dagar tills nästa gång vi får se tomten.
Här e några kort från våran jul + kort på några av mina julklappar-
picnick korg med tillbehörande filt, tofflor o kuddemina fina presentkort jag fick av min älskling med 4 olika spa-behandlingarnessesär, sminkväska, parfym set, ansiksrengörings produkter o ansiktshanduk
 
2 fina beach väskor, en sarong o bad handdukcoola sandaler (från barnavdelningen hihi)vi fick lite baby saker när vi firade svensk jul hos oss den 24:e

turtuduvorlite julklappar under julgranenMatts lilla syster Anouska o hennes pojkvän Lewis

svärfar var tomte...utan tomte kläder men med äkta skägg som jag fick spraya snöspray på..hahha såg ut som tomten kom direkt från nordpolen till oss =)svärmor, svenska julen hos oss den 24:een utav alla mina julklappar en fin nessecär som var väldigt praktisk!


mina svärföräldrar tycker om att skoja med mig o köpte världens största jätte trosor hahhahamen jag kan oxå skämta med dom hahaÄlsklingen fick bla en flygtur med flyget som gick mellan Nya Zeeland o Australien förr i tiden

våran gulliga lilla zeek fick förstås oxå en liten julklapp!Efter julklapps öppningen o middagen vart alla lite sega. Här Anouska o lilla Xaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0