MERRY XMAS!

Då var de dags för nz julaftons firande, hihih så underbart med 2 jular!! Matt o jag vaknade även tidigt idag o bytte ytterligare några paket med varandra. Jag fick av han 4 olika behandlingar på en skönhets salong. Pedikyr, 2 ansiksbehandlingar o 1 indisk massage. Sedan fick jag en jätte fin sommrig väska. Matt fick från mig en massage+ansikts massage o en till kepa märke quicksilver (hans favvo märke)
Sedan kan listan göras oendligt lån på saker jag/vi fick av hans föräldrar, vet inte var jag ska börja o kommer säkert glömma mer än hälften men jag gör ett försök:
Ett par jätte fina sandaler, sarong, en grym hårblås, tofflor (märke rusty jätte fina knall rosa med gula o blåa kycklingar på eller nått liknande), smink, smink väska, beachbag, en matchande handuk, nessesär, söt rosa hansikts handuk, ansikts rengöringsprodukter från de märke jag använder, örhängen, fin bords dekoration med ljus, M.M.
Gemensamma julklappar till mig o Matt var bla:
Kuddar (så underbart sköna att sova på), mixer stav, picknick korg med tillbehörande filt, tallrikar, bestik, glas, servetter o salt o pepparkar.....o sen framför allt hur mycket bebis kläder, filtar o allt möjligt till lill skrutten som kommer i april =)
Efter allt julklapps öppnande som tog väldan lång tid inte konstigt när så mycket julkalappar skulle delas ut o vi var ju bara 6 personer så blev de iaf stort julbord....lite annorlunda än svenskt men jag hade tagit tag o gjort rödbets sallad iaf så nått svensk var de på borde o som vanligt så äter man ju hur mycket som helst o jag som knapp har nån plats i magsäcken känns de som för den börjar bli mycket ihop knynklad..hahhah
Min jul har varit hur bra som helst, de enda som fattades var familjen hemma i sverige! Men annars så har dom här 2 dagarna varit hur bra som helst. Verkar som jag varit en mycket snäll flicka detta år oxå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0