HAPPY NEW YEAR!

O Grått Nytt Hår!!
Så imon vankas nyår, redan 2009 helt sjukt va tiden går. Jag, Matt o lite vänner drar till västkusten till ett ställe som heter Kawhia. En obebod liten håla med inte alls många invånare men de ska bli så så kul att campa! Stället ligger direkt på stranden!! hihi ska bli så kul o åka o se nått nytt ställe, har ju aldrig varit på västkusten heller, vad jag har läst så är de svarta stränder på den kusten...men vet inte om de bara gällde ettt ställe eller hela västkusten men de åter står att se.

Var o bada på Papamoa beach i söndags o när tisdags tidningen kom ut så står de självklart att de skådats haj där på lördagen, inge mindre än en mako shark inte långt fråns stranden. Hygeda mig! Jag sa ju åt mina kära svärföräldrar som jag åkte o bada med (eftersom Matt vart tvungen att ordna massa saker till nyår) att inte åka dit där ser man alltid hajar men men ingen lyssnar på blondinen! Förra sommar säsongen skådade man en vit haj där. Nej nej svärfar skulle promt dit för där kan man fiska direkt från stranden. Jag var tom den enda som badade, mitt första plurr i havet denna säsong...

Då har vi kommit fram till graviditets vecka 24! Tycker de har hänt så mycket bara den senaste veckan!! Har växt ut en liten bulle på magen nu, jätte mysigt. Igår kväll när jag o Matt precis släckt lampan o vi var på väg att somna så börjar lilla livet att sparka, jag ber tyst om Matts hand o han vänder sig om o får för första gågen känna våran lilla bebis som sparkar där inne. Jag kännde hur hela han lös upp som en 1000W lampa o svävade på moln, han var så lycklig o att bara få den där första kontakten med våran lilla snutt kändes overklig.

week 24week 24, naven börjar peka ut mer o mer

Önska alla ett gott nytt år, lev lyckliga o glada o ta väl hand om varan!
see u next year...puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0