baka pepparkakor

Ja ja mensan, ikväll blev de pepparkaks knåd! Skulle för första gången göra degen från grunden, helt själv! Super bra smakar den! =) yummy
Får väl se om pepparkakorna blir lika bra, men varför skulle dom inte det för när degen blev så god.
Bara 1 heldag o 2 nätter kvar till svensk jul!! iiii o Matt har sagt att jag får välja 1 utav hans 6 paket!!! (bortskämd eller vad!!?) o öppna på svenska julen, längtar som vanligt som en liten unge på mina klappar! Alltid uppe tidigt tidigt på juldagsmorgonen o öppnar mina klappar som tomten kommit med under natten. hihihihihiihih Längtar så speciellt eftersom förra julen inte var så värst märvärdig, inte den här härliga familje känslan som man vill ha på julafton. Utan mer en kul backpackers jul men man ska väl prova alla olika varianter...Nu ska jag prata med min kära lilla Matilda på skype!


Kommentarer
Postat av: Susanne

God Jul där borta på andra sidan jorden! Kramar från Kusin Susanne

2008-12-23 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0