1 vecka kvar till svensk jul!! =)

En helg som inte började nått vidare, var så himla trött. Stannade i sängen nästan hela lördagen o sov o sov. Skulle ha åkt o hämtat julgranen men de var inte att tänka på. drygt, ingen enerig alls... Kvällen avslutades med att jag, Matt o några vänner käkade middag ute o de blev lite uppigande även fast jag ff var jätte trött.
Söndagen kändes lite bättre o efter vi hämtat hem julgranen så skulle jag o Matt åka o hälsa på hans jobbar kompis Nathan o hans fru Frances som fick tvillingar här om veckan. Så underbart söta små pojkar, Carter o Conner jätte söta o fina. En mycket trevlig kväll med bbq, mycket prat o hålla bebisar.
O så ny vecka igen, lite halv bra väder, väldans blåsigt o ff inte mycket enerig för någonting...så drygt. Ja ja 1 bara 1 vecka kvar till jul =) iii can`t wait...svensk jul då alltså o 8 dagar kvar tills våran jul o tills jag får öppna mina paket från min älskling!! Alla paket är under granen o ser så fina ut, o bara väntar på att få bli öppnade!! Men snart, snart!
Igår gick Christmas Carol`s runt i området o spelade jul sånger, de var så fint o roligt..har aldrig sätt dom i verkligheten, bara i amerikanska o brittiska filmer...så exalterande..hihiih
ett trött par gick ut o åt middag   christmas carol`s playing xmas songs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0